ПРО ШКОЛУ
Мова навчання
СЗШ № 166 не має умов для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
Наш підхід до навчального процесу:
Компетентнісний підхід
передбачає аксологічну, мотиваційну, рефлексивну, когнітивну, операційно-технологічну та інші складові результатів навчання, що відбивають прирощення не лише знань, умінь і навичок, а й досвіду емоційно-ціннісного ставлення. Компетентність у сфері самостійної пізнавальної діяльності, засвоєння способів придбання знань із різних джерел інформації є основою компетентності в інших сферах: громадянській, соціально-трудовій, культурно-естетичній діяльності, в побутовій сфері, сфері дозвілля та ін. Ключова компетентність випускника школи має інтегративну природу, тому що її джерелом є різні сфери культури і діяльності: духовної, соціальної, інформаційної, етичної, екологічної тощо.

1970
2010
2000
Prior to that time, students throughout the area were educated in many small schools scattered throughout a largely rural area. Most went into the city of Anoka for high school.
2014
24
КЛАСИ
18
ГУРТКІВ
48
ВЧИТЕЛІВ
700
УЧНІВ